eslameid
سرفر حلــــــــــــــــــــوان يرحب بكم

جميع البرامج للعبة silkroad لكثرة طلبها من العضاء (ارجو التثبيت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

برنامج جميع البرامج للعبة silkroad لكثرة طلبها من العضاء (ارجو التثبيت

مُساهمة من طرف علياء في الخميس نوفمبر 06, 2008 9:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم جميــــــــــــــــعا
أحب اقول ان جميع البرامج اللي هنا و الحمد لله تعالي خالية من أي نوع من أنواع الفيروسات و جميع البرامج انا اللي حاطتها و حاطت الراوبط بتاعتها يعني ان شاء الله مضمونة يعني محدش يخاف
فانا لا اسعي وراء سرقة اي اكونت و لا اسعي وراء الشهرة و لا اسعي وراء المال ( لوووووووووول )
و لكني اسعي لمساعدة كل من يحب سيلك رود و دة علشان انا كمان بحبها جدا جدا
و دي بعض البرامج الهامة و المواضيع الهامة هنا في المنتدي انا عارف انها مش كل المواضيع لانك لو عايز تشوف كل المواضيع لف في منتدي سيلك رود و اتفرج و شارك براحتك
و اكتب مواضيع كمان و اسأل و ان شاء الله هتلاقي اللي يجاوبك
و اخيرا انا برحب بكل الناس هنا ترحيب كبير جدا
و شكرا للجميع


ملحوظة : تم التأكد من جميع الروابط و التأكد من انها تعمل و بحالة جيدة بتاريخ 1/9/2008
و يرجي من اي عضو او اداري اذا وجد اي رابط هنا في هذا المنتدي غير سليم يرجي تبليغي لاصلاح الرابط
و علي رأي المثل ( أيد لوحدها متسأفش ) يعني ساعدوني اني اساعدكوا


برنامج winrar 3.71 لفك الضغط عن الملفات المضغوطة .... مهم جدا لأي شخص



http://www.zshare.net/download/18176818d57e2b2c/
__________________________________________________ ________
برنامج key presser هيساعدك جدا علي انك تلفل نفسك بسهولة في سيلكرود



http://www.zshare.net/download/175505984396f7da/
__________________________________________________ ________
برنامج auto login silkroad حصريا عندنا هنا و بس ...... برنامج جديد لانج


http://www.zshare.net/download/18312629e856c9ee/

سكــــــان الفيروســـــات


http://www.virustotal.com/analisis/4...2c27f6fa23534f
__________________________________________________ ____________
برنامج مهم جدا لكل واحد بيعمل Taxi للناس ( taxi tool ) ... جديد
(شرح)

1-بعد تحميل الملف نعمل setup للبرنامج



1- هذا زى اوبشن البرنامج لو عاوز تلغى الصوت او تلغى وتشيل اللى انت عاوزو





2- هنا تكتب اسم اليوزر اللى انت بتعملة Taxi





3- هنا تختار الوقت اللى هتعمل فية TAXI إذا كان ساعة او نص ساعة





4- دة عداد الوقت ممكن تظبطة زى ما انت عاوز





5- هذا عشان تعرف اليوزر اللى انت بتعملة TAXI دة دفعلك ولا لاء عشان لو كان دفعلك ونسيت او هوا نصاب بيقولك انا دفعتلك وهوا مدفعش فا انت تكتب OK او NO او تقدر تكتب هوا دفعلك اد اية براحتك





6- هنا تضغط Start عشان يبدا بالعد التنازلى للساعة او للوقت اللى هتعمل فية Taxi لليوزر هذا وعند انتهاء الوقت هيرن زى المنبة





تقدر تعمل كدة لكل اللى معاك فى البارتى اللى بتعملهم TAXI

(للتحميل)
mediafire.com ?1w6cgude4ou
__________________________________________________ __________
برنامج wolf Protection علشان تملي دم الوولف اتوماتيك


http://www.zshare.net/download/14143216fd843b4c/
__________________________________________________
avatar
علياء
عضو
عضو

عدد الرسائل : 39
العمر : 23
العمل/الترفيه : طالبه
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 18/10/2008

http://www.h7ob.123.st

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى